Întrebări frecvente (FAQ)

Întrebări frecvente

Probabil cea mai întâlnită întrebare din industrie.

Nu există un răspuns universal valabil, deoarece orice producție are particularități proprii, iar costurile depind de foarte mulți factori. De la echipă la echipament, producția pe teren, editare – toate acesta afectează prețul final.

Din acest motiv, te rugăm să ne contactezi pentru a discuta detalii.

Oferim o gamă largă de servicii de producție și post-producție video ce au ca scop promovarea și creșterea afacerii tale.

O parte din tipurile de video pe care le oferim la Kreafilm:

    • Video comercial
    • Video de prezentare pentru produse și servicii
    • Reclame pentru social media
    • Mini-documentare și interviuri
    • Cursuri online
    • Training-uri video pentru companii
    • Producție vlog-uri și emisiuni
    • Testimoniale video
    • Podcasturi video
    • Transmisii Live

Desigur!

La Kreafilm, siguranța clienților cât și a colaboratorilor noști este prioritară. În cadrul fiecărei producții, venim cu toate echipamentele dezinfectate, utilizăm măști de protecție și respectăm normele de distanțare. 

Pe lângă producție video, oferim servicii de editare video și consultanță în video marketing.
De asemenea, avem colaboratori pe majoritatea nișelor din domeniul creativ și al marketing-ului online. 

Cu siguranță!

Vom lucra alături de tine la concept și idee, pentru a putea realiza un script care să funcționeze cu materiale video stock. Apoi vom alege o persoană dedicată pentru voice-over (dacă este cazul). Editorul video va selecta cele mai bune cadre video stock care să se potrivească cu proiectul tău, iar după ce vei aproba varianta finală, video-ul va fi gata de publicare. 

Cel mai simplu răspuns ar fi: cât mai multe detalii. Dar să fim mai specifici, cele mai importante detalii de care avem nevoie  sunt următoarele:

  • Scopul acelui video sau campanii video și locurile unde va fi publicată;
  • Bugetul în care dorești să te încadrezi cu producția;
  • Cine este audiența ta? Cui ne vom adresa cu acel video?
  • Ideea principală a video-ului: ce vrei să transmită?
  • Ce reacție vrei să aibă audiența când vede acel video?
  • Orice alte idei sau detalii în plus: exemple, idei pe care le vrei implementate, etc.