Serviciile noastre

Vezi cum te ajutăm să fii mai vizibil pe piață și să vinzi mai mult prin materiale video memorabile

Ce oferim?

Planificare

Orice video începe cu o idee și trebuie să aibă un obiectiv. Lucrăm împreună pentru a dezvolta un video care să rezoneze cu nevoile clienților tăi. Astfel, vei obține rezultatele pe care le dorești.

Producție

Producem video-urile de care ai nevoie pentru afacerea ta. Te ajutăm cu orice tip de video ai nevoie: spot-uri publicitare, testimoniale video, cursuri online, reclame video pentru social media.

Editare Video

Oferim servicii de editare video pentru clienți din România și internaționali.
Dacă ai material video brut gata filmat sau dacă vrei să ți-l filmăm noi, vom construi din el o poveste ce va rezona cu audiența ta.

Optimizare

Video-urile finale vor fi structurate atât ca poveste dar și ca format pentru a livra cele mai bune rezultate pe platforma de publicare (social media, website, email, etc.).

Creativitate

Spunem povestea brandului tău prin video creativ. Plecăm de la un scenariu și ne oprim doar când ideea finală îți pune compania în cea mai bună lumină. La propriu și la figurat.

COVID Safe

Atunci când filmăm în locație, ne asigurăm că avem toate echipamentele curățate, dezinfectate și că respectăm normele de distanțare.

Video Comercial

Comercialele sunt cele mai cunoscute tipuri de video în online și la TV. 

Sunt realizate din cadre dinamice creative și un sound design ce transmite în mod direct sau indirect mesajul principal al brandului tău.

Scopul unui video comercial este să îți scoată în evidență cele mai bune caracteristici ale afacerii tale. La finalul unui video comercial de multe ori avem și un îndemn la acțiune (call to action) către audiență.

Aceste lucruri le fac cele mai memorabile materiale video pe care le vei produce pentru brandul tău.

Video Corporate

Play Video

Client – Dental Design

Materialele video de tip corporate sunt videouri creative orientate către partea umană a companiei

Fie că vorbim de angajați, cultura brandului, misiune, viziune sau chiar demograficele urmărite de companie, aceste tipuri de video  sunt ideale pentru a capta atenția publicului sau a clienților tăi.

Videourile corporate pot varia în funcție de scop, de stil sau de efectul pe care dorim să-l aibă asupra publicului. Ele pot fi de tip creativ cinematic, animație, video scurt pe social media și multe altele. 

Deoarece aceste videouri promovează întotdeauna un mesaj puternic, este foarte important ca prin ele să transmitem profesionalism și emoție.

Ambii sunt factori esențiali în decizia de cumpărare a clientului, acesta fiind și motivul principal pentru care îi vom implementa.

Un ultim dar foarte important factor este nivelul de producție. Cu cât acesta este mai ridicat și realizat mai profesional, cu atât va crește încrederea în acel brand sau afacere.

Prezentări Video - Produse și Servicii​

Play Video

Client: Yamy Bistro

Produsele însoțite de video au cu 95% șanse mai mari să fie cumpărate.

Produsul sau serviciul tău este mult mai ușor de demonstrat și vizualizat prin video față de orice altă formă de comunicare.

Atunci când acest produs sau serviciu este pus într-o lumină bună (atât la propriu cât și la figurat), încrederea în produs și în brandul tău va crește semnificativ.

Scopul în acest tip de video este să scoatem în evidență cele mai speciale și interesante caracteristici pe care le are produsul tău pentru a atrage clienți noi. Vrem că aceste produse nu doar să arate bine, ci să le fie înțeleasă și utilitatea.

Astfel, te vei diferenția de concurență.

Durata unui astfel de video este în medie de 30 de secunde, dar poate ajunge și la un minut.

Poate fi promovat pe orice platformă de socializare, atașat într-un mail, pe paginile site-ului sau oriunde îl poți aduce mai aproape de clientul tău.

Video pe Social Media

Cea mai eficientă și puternică formă de promovare pe social media este video marketingul.

O statistică Wordstream arată cum consumul de conținut video pe social media se dublează în fiecare an.

Platformele de social media (Facebook, Instagram, TikTok, Linkedin, etc.) favorizează conținutul video în detrimentul altei forme de comunicare. Din acest motiv nu doar că vei obține de două ori mai multe vizualizări la un video comparativ cu alt tip de conținut, ci vei economisi și bani în promovare.

Tipurile de video pe care le facem pe social media sunt în general dinamice și au o durată mai scurtă comparativ cu alte categorii. Ele cresc foarte mult interacțiunea cu publicul tău țintă și sunt ușor de distrubuit.

Din punct de vedere al conținutului, aceste tipuri de video pot curpinde aproape orice. De la interviuri scurte până la videouri comerciale sau videouri în care-ți prezinți produsul sau serviciul.

Play Video

Client: EduKiwi

Testimoniale Video

Play Video

Testimonial – Kreafilm

Testimonialele video sunt cea mai puternică dovadă socială de care ai nevoie în orice afacere.

Aceste materiale video arată cum produsul sau serviciul tău a avut un impact pozitiv în viața unui client, fie el companie sau persoană fizică.

Într-un testimonial video vedem acel client vorbind în fața camerei despre beneficiile pe care le-a avut cumpărând de la tine, dar putem vedea și transformarea prin care a trecut folosind acele produse sau servicii.

Fiind “dovada vie” că acel produs sau serviciu a îmbunătățit viața cuiva, testimonialele video îți cresc credibilitatea, reduc scepticismul și motivează oamenii să cumpere.

Unde poți folosi aceste tetimoniale?

Ei bine, oriunde. Le poți posta pe canalele sociale, le poți trimite pe mail, le poți publica pe site, pe blog sau le mai poți atașa într-o prezentare.

În procesul de filmare a testimonialelor, oferim ghidare și recomandări practice oricărei persoane participante la acel video. Astfel ne asigurăm ca mesajul va fi expus într-un mod credibil, care să inspire viitori clienți și parteneri.

Training-uri Video pentru Angajați sau Parteneri

Niciodată nu a fost mai practic să faci un training pentru angajații sau pentru partenerii tăi.

Mai ales acum, când sunt impuse tot mai multe norme de siguranță, video training-urile pot fi un game changer când vrei să eficientizezi procesele din companie.

Practic, o mare parte din ce înseamnă training-uri pentru angajați sau pentru parteneri pot fi transpuse într-un video. Acel video îl vei putea folosi de nenumărate ori pentru a-l distribui cu persoanele sau echipele pe care altfel le-ai fi antrenat individual.

În acest fel, vei economisi timp, bani și energie – resurse esențiale pe care le poți folosi la creșterea companiei.

Consultanță - Video Marketing

Vrei să-ți faci branding personal sau video-uri pentru afacerea ta, dar nu știi de unde să începi, ce echipament să folosești și nu ai un plan de conținut video pe termen lung?

Îți oferim consultanță online pentru a da startul producției tale de conținut video.

Asta înseamnă că îți realizăm planul de video marketing ce va servi ca pilon principal în promovarea companiei tale prin video, pentru a avea un impact major asupra potențialilor tăi clienți.

De la stabilirea obiectivelor pe care le urmărești în marketingul tău, tipurile de video pe care să produci, identificarea audienței, optimizarea materialelor, echipamentul necesar producției și multe altele, te putem ajuta să implementezi un plan de video marketing care îți va aduce rezultate.

Prin video devii mai vizibil și ajungi la clienții tăi.
Contactează-ne pentru detalii.

Etapele unei Producții Video

Pre-Producție Video

Pre-producția este prima etapă din cadrul celor trei majore ale unei producții video.

În cadrul pre-producției la Kreafilm, vom avea o întâlnire inițială pentru a face cunoștință cu produsul sau cu serviciul pe care-l vinzi. Vrem să aflăm cum funcționează, ce vrei să scoți în evidență, cui i se adresează și orice alt detaliu relevant.

După această etapă de cunoaștere, vom stabili tipul sau tipurile de video prin care să-ți promovezi acel produs sau serviciu, pentru a-și atinge potențialul maxim ca impact. Atât din punct de vedere creativ, cât și din punct de vedere al marketingului.

Mai apoi vom genera idei alături de echipa ta, pentru a forma o direcție clară asupra întregului concept.

Urmează partea de brief și script. Aici vom scrie scenariul și vom aduce referințe vizuale pentru a contura cele mai bune idei pe care le-am stabilit inițial. Aceste materiale vor trece și la cei responsabili din echipa ta pentru aprobare și ulterioare modificări dacă este cazul.

După aprobare, urmează pașii în care planificăm producția, rezervăm locații, angajăm actori și voice over unde e cazul. Tot în acest pas se fac achizițiile și necesarul producției.

Producție video

Am ajuns și la etapa de producție, mai exact filmările din locație.

Aici toată lumea se va organiza pentru a pune în practică tot ce s-a discutat și planificat în etapa de pre-producție.

Înainte de a începe filmările, ne asigurăm că echipamentele sunt pregătite și verificate pentru a nu întâmpina surprize neplăcute la fața locului.

Fiind deja planificate, ziua (sau zilele) de filmări se vor desfășura într-un mod organizat și vor respecta timeline-ul cu orele prestabilite. În orice producție video pot apărea situații neprevăzute, iar rolul nostru este să le integrăm cât mai bine în planul pe care l-am creat.

Avem două aspecte esențiale când vine vorba de orice producție video: imaginea și sunetul de calitate. Ambele joacă roluri cruciale într-o producție reușită și vor ocupa întotdeauna un loc prioritar.

Din acest motiv, înainte de filmări se vor face teste la fața locului atât audio cât și video, pentru a maximiza potențialul pe care îl poate atinge orice scenă.

De asemenea, lucrăm în condiții de siguranță pentru toată lumea. Deoarece mediul unei producții video este unul destul de dinamic, siguranța perosanelor participante va avea întotdeauna cea mai ridicată prioritate.

Post-Producție Video

Post-producția este un proces cel puțin la fel de important ca pre-producția și producția. Tot ce s-a făcut până în acest punct va prinde viață în editare, plecând de la concept până la materialele brute ce au fost filmate în locație.

Post-producția are la rândul ei mai multe etape: montajul sau editarea video, grafica, efectele speciale (vfx), efectele de sunet (sound design) și colorizarea.

Cea mai importantă din cele patru este montajul. Acesta reprezintă selecția și decupajul materialelor video pentru a crea și a spune povestea într-un mod creativ, care să stârnească interes

Tot aici mai avem și corecțiile de imagine: lumină, balans de alb (tonul imaginii), claritate, etc.

Sunetul și efectele sonore reprezintă cel puțin 50% din impactul pe care-l va avea videoul tău. Aici includem atât sunetul pe care-l captăm la fața locului (interviuri, dialog, efecte de sunet din tipul acțiunii), dar și altele precum natația, voice overul, muzica, efecte extra de sunet, etc.

Dacă avem o imagine foarte bună însă sunetul este mediocru, acel video va fi perceput din start ca fiind unul mediocru.

Tot acest proces de post-producție are același scop: să aducă materialul video într-un punct în care să-ți reprezinte brandul și să transmită emoția pe care ne-o dorim.

Editarea materialelor video care nu sunt filmate de Kreafilm

Un ultim detaliu important este că oferim și editare pentru materiale care nu sunt filmate de noi. 

Dacă ai deja materiale video filmate de altcineva sau vrei să facem un video din materiale stock (sunt platforme ce oferă conținut video ce poate fi folosit în scop comercial), noi putem selecta și edita acele materiale pentru a le putea folosi fără restricții sub orice formă.  

Play Video

*Editat de Kreafilm pentru VIVEWORLD – Dubai