Tip de video
Advertising
Servicii
Strategie de video, funnel de vânzare, producție video, post-producție video, planuri de marketing și advertising
Industrie
Contabilitate
Rezumat
Best Accounting este o companie de contabilitate premium cu peste 20 de ani de experiență în domeniu. Situați în top 5 cele mai bune practici de contabilitate din vestul țării, compania are un portofoliu bogat de proiecte și oferă servicii specializate pentru trei mari categorii de piață: contabilitate generală, e-commerce și freelance.
Aflați în proces de extindere, compania și-a dorit să crească numărul vânzărilor de servicii la nivelul celor trei segmente principale și a avut nevoie de o strategie de video marketing pentru obține vizibilitate sporită și prospecte de business.
3
Videouri pormoționale
318%
Rata de creștere a traficului pe website în prima lună
76
Prospecți de business în prima lună
Abordare
Best Accounting a luat legătura cu Kreafilm pentru un proiect video de generare de lead-uri, în urma căruia Kreafilm a conceput un funnel de vânzare și o serie de videouri, fiecare adresat unui segment de piață. Obiectivele de business au fost:
Poziționare ca cea mai vizibilă practică de contabilitate la nivel regional: Obiectivul a fost măsurat printr-o analiză a vizibilității, interacțiunii și menționării brand-ului în spațiul online în raport cu concurența. Best Accounting a avut nevoie de o strategie de video pentru a-și scala brand-ul în raport cu extinderea companiei.
Dezvoltarea prezenței naționale: Segmentarea eficientă a audienței a asigurat vizibilitate sporită la nivel național, oferind apoi publicului o platformă pentru a converti ușor.
Prezentarea echipei: Scopul videoului a fost atragerea unui flux constant de prospecte prin prezentarea fiecărui serviciu de către membrii echipei, crescând astfel credibilitatea brand-ului, dar și mândria echipei de a lucra la companie.
Rezultate
Am conceput o strategie care a avut în vedere producția și promovarea unei serii de videouri informative, clare și adaptate la cerințele fiecărei platforme. Pentru a amplifica aceste eforturi, am conceput un funnel de vânzare, care a presupus crearea unui landing page pentru sporirea ratelor de click-through, retenție și conversie. Am obținut următoarele rezultate:
Generare de lead-uri: Cele trei videouri, împreună cu landing page-urile și campaniile în punctele esențiale ale călătoriei clientului au crescut încrederea în serviciile companiei și au adus 76 de lead-uri de calitate în prima lună.
Proces optimizat: Am eficientizat procesul de producție video, filmând conținutul pentru toate videourile de vânzare în aceeași zi și am adaptat fiecare video la avatarul clientului.
Managementul timpului: Eficiența și viteza de lucru au fost esențiale în acest proiect, motiv pentru care planificarea producției, scrierea scenariului și montajul au fost gândite în avans. Am livrat videouri de durate și stiluri diferite în funcție de audiență și obiectivul fiecărei campanii.