Tip de video
Brand story
Servicii
Strategie video, pre-producție, producție video, post-producție
Industrie
Flight support, aviație privată
Rezumat
Inovatori în ceea ce privește performanța tehnologică și eficiența în domeniul transportului urban, Bozankaya sunt recunoscuți pentru tramvaiele cu capacitate înaltă de pasageri, consumul redus de energie, emisii zero și design modern, toate fiind caracteristici impresionante de promovat.
Compania a dorit să crească vizibilitatea soluțiilor sale pentru a-și consolida reputația de inovator în industrie. Acest lucru a presupus producția unui video pentru a reda valorile brand-ului și funcționalitățile tehnice datorită cărora compania a câștigat premiul de inovație ERCI (European Railway Clusters Initiative) în 2021. Scopul videoului a fost de prezentare în cadrul expoziției InnoTrans de la Berlin, cel mai prestigios eveniment de acest gen din industrie.
85%
Creșterea ratei de engagement pe LinkedIn
8 ore
Materiale video evergreen
Prezentare brand
Expozitia InnoTrans, Berlin 2022
Abordare
Am colaborat cu echipele de vânzări și marketing ale companiei pentru a produce un video despre valorile companiei, centrat pe funcționalitățile inovatoare ale tramvaielor Bozankaya și impactul creat la nivelul comunității locale.
Brief-ul nostru a fost să conturăm excelența carateristicilor tehnice care elevă experiența de tranzit și să creăm un video folosindu-ne cât mai eficient de resursele disponibile. Principalele provocări au fost:
Umanizarea brand-ului: Cu toate că videoul s-a axat pe aspecte tehnice, a fost esențial să redăm elemente umane pentru a contura avantajele tehnologiei și impactul la nivel de comunitate.
Limite de timp: Pentru a respecta deadline-ul prezentării în cadrul expoziției InnoTrans 2022, întregul proiect, de la strategie și concept creativ, la producție video, editare, revizuire și livrare finală, trebuia finalizat în două săptămâni – o provocare chiar și pentru cei mai experimentați creatori video.
Gestionarea volumului și diversității de conținut: Având doar 2 săptămâni la dispoziție pentru a livra întregul proiect, am fost nevoiți să producem o varietate mare de conținut foto și video, ținând cont atât de aspectele tehnice, cât și cele umane ale brand-ului.
Rezultate
Cunoscând reputația și diferențiatorii clientului, am știut că brand-ul merită mai mult decât un video clasic de tip explicativ. Pornind de la rolul său de inovator pe piața de transport urban, am scos în evidență avantajele pe termen lung ale tehnologiei avansate, demonstrând impactul la nivel cultural. Principalele rezultate au fost:
Creșterea vizibilității prin funcționalități explicate: Bazându-ne pe producția de tip live action, am prezentat aspecte precum capacitatea mare de pasageri, design-ul 100% cu podea joasă și design-ul eficient pentru reducerea zgomotului și a vibrațiilor, precum și imagini cu drona pentru a evidenția integrarea urbană și versatilitatea la nivel local.
Consolidarea reputației: Vorbind cu reprezentanții primăriei și cu pasagerii tramvaielor, am conceput o serie de testimoniale ca dovezi sociale ale impactului tehnologiei avansate de transport în viața de zi cu zi.
Creșterea credibilității: Pentru a amplifica impactul la nivelul comunității, am realizat un interviu cu primarul Timișoarei, Dominic Fritz, care a vorbit despre avantajele folosirii tehnologiei de ultimă generație în materie de transport și conectarea comunității.
Conținut evergreen: În urma producției au rezultat numeroase materiale, de la interviuri cu primarul și cu pasagerii, la cadre live action și fotografii de tip hero, oferind clientului o resursă amplă de conținut media pentru campanii viitoare.
