Tip de video
Brand story
Servicii
Strategie video, pre-producție, producție video, post-producție
Industrie
Flight support, aviație privată
Rezumat
Partenerii de flight support în domeniul aviației private sunt aleși în funcție de mulți factori, principalul fiind reputația. Un furnizor de servicii integrate OCC cu reputație pentru excelență de-a lungul a peste 10 ani, Jet Advisor a avut nevoie de un partener pe video pentru a-și lansa strategia de activare a brand-ului și a ajunge la un public relevant.
Concret, Jet Advisor trebuia să se adreseze clienților actuali și prospecților cu o identitate clară și un mesaj puternic. Scopul a fost poziționarea brand-ului ca etalon în industria de flight support pentru aviația privată, care oferă soluții de cea mai înaltă calitate, optimizând în același timp resursele alocate.
Video de lansare
Tactica principală pentru activarea brand-ului
Standard de industrie
Aprobat de Luxaviation, grup global de aircraft operator
Brand awareness
Creșterea vizibilității pe plan internațional
Abordare
Proiectul a venit cu o provocare cu mutiple implicații. Ca prim pas spre strategia de activare a brand-ului, videoul trebuia să creeze impact printr-un mesaj puternic și o voce clară. Acest lucru s-a realizat aducând calitatea, siguranța și consistența operațională a clientului în prim plan, susținând astfel și strategia pe termen lung – poziționarea brand-ului ca etalon în domeniu. În esență, am adresat următoarele teme:
Lipsa vizibilității: Deși activi pe piață de peste 10 ani, strategia de brand Jet Advisor s-a bazat pe furnizarea serviciilor de calitate superioară, dezvoltându-se ca business prin recomandări directe. Prin urmare, compania nu dispunea de o strategie integrată de marketing pe multiple canale și platforme.
Esența brand-ului: Fără o strategie de marketing ca punct de pornire, am încercat să înțelegem business-ul, procesele operaționale, brand-ul și obiectivele, pentru a contura personalitatea și tonul vocii care trebuiau să reiasă din video.
Diferențiator principal: Având cultura companiei ca diferențiator principal, trebuia să găsim un mod captivant de a pune elementele culturii în prim plan.
Capturi din video
Rezultate
Procesul nostru a inclus un interviu în urma căruia am stabilit mesajul videoului, scopul și obiectivele, personalitatea brand-ului și tonul vocii, precum și poziționarea și performanța brand-ului. Am folosit formatul de brand story pentru a spune povestea companiei prin ochii Managing Director-ului, ducând la:
Vizibilitate sporită: Un video modern a fost un mod excelent de a demara strategia de activare a brand-ului, fiind un format de conținut care generează cele mai mari rate de trafic și engagement, dar și un mod bun de a diferenția brand-ul, fiind o tactică folosită de puțini concurenți.
Retenție și experiență de vizionare îmbunătățite: Într-un brand story de 90 de secunde, publicul a avut ocazia să descopere compania, cultura, oamenii și procesele care stau la baza soluțiilor oferite, contribuind atât la vizibilitatea brand-ului, cât și la credibilitate.
Poziționare și performanță de brand: Am conceput o strategie de video prin care am susținut atât eforturile pe termen scurt, cât și cele pe termen lung ale brand-ului – creșterea vizibilității soluției integrate OCC, și poziționarea brand-ului ca jucător principal în industria sa.
Tactică eficientă de marketing: Fiind un mod captivant și puternic de a prezenta compania, videoul a fost folosit pentru a crește transparența și a construi credibilitate la nivelul rețelei existente, dar și un mod eficient de a prezenta compania noilor prospecți.