Rezumat
Yamy Bistro este o afacere de familie care, prin parteneriate cu furnizori locali, fac sandwich-uri proaspete și delicioase cu influențe interculturale. După 7 ani și nenumărate rețete testate și aplicate, Yamy a lansat mai multe bestsellere, fiecare cu propria personalitate puternică.
Pentru a celebra una dintre cele mai populare opțiuni din meniul lor, Kreafilm a fost abordat pentru a dezvolta conceptul creativ și producția video în jurul „The Killer”. Împreună, am scris o poveste care captează atenția și răsfață simțurile.
188%
Creșterea ratei de engagement pe social media (Facebook & Instagram)
121%
Creșterea ratei de vânzări
Diferențiere
Conceput pentru retenție și conversie
Abordare
Brief-ul creativ a fost simplu – stârnirea curiozității în jurul unui produs popular, punând accent pe ingrediente de calitate, sfârâitul grill-ului și arome intense care fac „The Killer” preferatul multora. Ne-am propus să abordăm următoarele teme:
Conversii: Având deja un produs cu vânzări puternice, am dorit să găsim moduri creative de a-i spori popularitatea prin reclame video, obținând date pentru viitoare activități de marketing și vânzare.
Rețenție: În încercarea de a ieși din tipare și de a captiva imaginația publicului, ne-am propus să găsim o modalitate mai puțin tradițională de a prezenta „The Killer”, ținând totuși cont de tactici esențiale de promovare a preparatelor.
Promovarea ofertei de produse: Promovarea unui bestseller contribuie și la creșterea vizibilității brandului. O bază solidă de clienți mulțumiți reprezintă un public ideal pentru promovarea altor produse.
Capturi din video
Rezultate
Când a venit momentul să stabilim stilul și tonul videoului, cea mai definitorie decizie creativă a fost modul în care am dorit să fim percepuți: întunecați și misterioși sau călduroși și primitori. Acest lucru a determinat personalitatea produsului.
În cele din urmă, am ales o combinație de stiluri care s-a concentrat pe produs și am folosit elementele de brand ca personalitate și tonul vocii în fundal pentru a construi atmosfera. Stilul videoului a pornit de la conținutul tip B-Roll care are succes pe social media. Am obținut următoarele rezultate:
Creșterea volumului de vânzări: În prima lună de la lansarea campaniei, Yamy Bistro a înregistrat o creștere semnificativă de comenzi și vânzări nu doar pentru produsul promovat, ci și pentru alte produse din ofertă.
Îmbunătățirea angajamentului: Videoul a generat cea mai mare rată de engagement dintre toate tipurile de conținut promovate pe canalele de social media ale clientului până în acel moment, iar sentimentul față de brand a fost extrem de pozitiv.
Creșterea vizibilității brandului: O abordare modernă a videoului clasic de promovare a preparatelor a accentuat personalitatea distinctă a produsului, ceea ce a dus și la o creștere a vizibilității brandului.