Bucovina Ultra Rocks

Brand story pentru cel mai mare eveniment de alergare montană din România

PLAY VIDEO

Video creativ pentru cel mai mare festival de alergare montană din România a dus la recunoașterea internațională a competiției și a locației și atragerea noilor sponsori.

Tip de video

Brand story, event aftermovie, testimonial

Servicii

Strategie și planificare, pre-producție, coordonare voluntari video, producție video, post-producție

Industrie

Eveniment sportiv

Rezumat

Bucovina Ultra Rocks este o competiție de alergare montană în una dintre cele mai sălbatice regiuni ale României, care oferă curse pentru alergători de toate nivelurile de pregătire. În doar 4 ani de activitate, concursul a ajuns la stadiul de festival de alergare montană, fiind cel mai mare eveniment de genul său din România, cu peste 1.000 de alergători din 23 de țări din jurul lumii.

Sub imboldul „Roots connecting us”, ediția din 2023 a invitat comunitatea de alergători să-și redescopere rădăcinile explorând frumusețea brutală a naturii într-un eveniment de alergare de 3 zile. Kreafilm a realizat aftermovie-ul sub forma unui brand story, redând caracterul unic al competiției, locației și comunității.

1 sponsor nou

Atras in primele ore de la distribuire in mod organic

Standard internațional

Sunt competiții recunoscute internațional care nu au asemenea video de cursă. Felicitări!” – Claudiu Belețoiu, atlet profesionist

+ 55,8%

Sesiuni organice pe website în primele 5 zile

Capturi din video

Abordare

Aftermovie-urile pentru evenimente sportive sunt recunoscute pentru energia și agilitatea concurenților, însă foarte puține reușesc să redea emoția participanților. Respectând viziunea brand-ului și conceptul anului „Roots connecting us”, am conceput o strategie video prin care am spus povestea evenimentului din perspectiva concurenților. Principalele provocări au fost:

Targetarea diferitelor segmente de piață: Aftermovie-ul servește mai multor scopuri, principalele fiind mărirea numărului de participanți, promovarea Bucovinei drept comoară ascunsă a României și destinație de alergare montană, și atragerea noilor sponsori. Videoul trebuia conceput pentru a adresa nevoile fiecărei audiențe.

Ieșirea din tipar: Principalul obiectiv al videoului a fost impactul puternic emoțional. Pentru a realiza un video cu care să rezoneze fiecare segment de audiență, am apelat la conceptul ediției, și anume întoarcerea la rădăcini, la natură și la motivele care ne mișcă pe fiecare dintre noi, atât pe traseu, cât și în viața de zi cu zi.

Libertate creativă deplină: Cu toate că s-a aflat la a patra ediție, 2023 a fost primul an în care Bucovina Ultra Rocks a avut parte de o strategie de comunicare și un concept de brand. Astfel, strategia pentru video a fost inspirată din direcția de brand, având libertate creativă deplină în vederea tipului de video, firului narativ și stilului de montaj.

Multiple evenimente în același timp: Având 6 curse desfășurate la intervale scurte de timp pe distanțe diferite și trasee greu accesibile, surprinderea momentelor cheie a fost o provocare. Comunicarea eficientă și coordonarea voluntarilor operatori de drone și camere a fost esențială.

Rezultate

Cunoscând strategia de brand și obiectivele pentru creșterea vizibilității competiției la nivel internațional, am abordat producția aftermovie-ului asemenea unui brand story – un video care redă evenimentele prin prisma valorilor și trăsăturilor de brand. Rezultatele au fost:

Alinierea la standarde internaționale: Ne-am inspirat din cadre și momente de impact din videouri de la competiții sportive recunoscute internațional, pe care le-am adaptat apoi la direcția de brand. Feedback-ul primit a reflectat tocmai alinierea la standarde internaționale, fiind evaluat la nivelul videourilor de la competiții de renume.

Atragerea sponsorilor: În primele ore de la lansare, videoul a asigurat un sponsor nou pentru ediția viitoare în mod organic.

Impact puternic emoțional: Toate elementele videoului, de la legenda din introducere și detaliile din natură, la poveștile concurenților și cadrele luate de noi alergând împreună cu ei, au avut rolul de a transporta publicul la fața locului și de a reda pulsul evenimentului din perspectiva alergătorului.

Diferențiere: Rămânând fideli conceptului „Roots connecting us”, ne-am axat pe elementele de diferențiere ale brand-ului – simbolismul locului, poveștile comunității de alergători și frumusețea brutală a naturii. Astfel, am creat un video care iese din tiparul aftermovie-urilor de la competiții.

Play video

Cauți un partener video?