ENERGETICO

Notă personală prin video creativ pentru cel mai mare administrator de imobile din Timișoara

PLAY VIDEO

Printr-o imagine modernizată și o strategie de comunicare centrată pe valori umane și cadre inspirate din momente personale, ENERGETICO și-a consolidat poziția de lider pe piața locală de administrare imobile.

Tip de video

Advertising, testimoniale, creative storytelling

Servicii

Strategie de comunicare, strategie de video, pre-producție, producție video, post-producție, performance marketing

Industrie

Administrare imobile comerciale și rezidențiale

Play video

Rezumat

Fondat în 2008, ENERGETICO este unul dintre principalii jucători pe piața de administrare imobile din Timișoara. Timp de peste 15 ani, ENERGETICO oferă soluții integrate și proactive de administrare financiară, consultanță tehnică și gestionare contabilă, printre multe altele. Acestea sunt adresate nevoilor persoanelor fizice și juridice, și adaptate spațiilor rezidențiale și comerciale, cu scopul de a optimiza costurile de întreținere și de a economisi timp clientului final.

Odată cu creșterea nivelului de expertiză și câștigarea unui procent mare de piață, ENERGETICO a avut nevoie de un mod de a crește necesitatea și cererea soluțiilor oferite. În acest scop și pentru a-și consolida poziția pe plan local, a apelat la Kreafilm.

Strategie de comunicare

Tonul vocii > piloni de conținut > plan de comunicare

2 concepte creative

Prezentare de servicii & Creative storytelling

Advertising & Sales Funnel

3 videouri adaptate cerințelor platformelor online; creare de landing page dedicat conversiei

Capturi din video

Abordare

Obiectivele ENERGETICO au fost clare: clientul a vrut să crească vizibilitatea soluțiilor oferite într-un mod creativ și convingător, pentru a ajunge la mai mulți proprietari și asociații de proprietari din Timișoara. Prin munca noastră de cercetare din etapa inițială a colaborării, am identificat următoarele necesități:

Modernizare: Imaginea online ENERGETICO era caracterizată de un ton al vocii formal și o comunicare axată pe descrierea serviciilor. Pentru a ajuta clientul să se distingă, am apelat la un ton la vocii informal și o prezentare a serviciilor prin prisma beneficiilor aduse clienților săi.

Informare: ENERGETICO se adresează unui public mixt format din antreprenori, proprietari de imobile și asociații de proprietari, cu toții împărtășind același punct cheie deficitar, și anume lipsa de timp. Astfel, rolul principal al comunicării era să informeze fiecare segment al publicului țintă cu privire la eficiența sporită de care se pot bucura în parteneriat cu ENERGETICO.

Umanizare: După ce am stabilit scopul mesajului, am identificat moduri creative prin care să comunicăm într-un mod convingător și de impact prin video. Având în vedere că soluțiile ENERGETICO se adaptează în funcție de nevoile fiecărui client, am ales să prezentăm serviciile prin poveștile de succes ale clienților de lungă durată.

Play video

Rezultate

Cu mesajul “Mai mult timp pentru tine”, am creat 2 videouri principale pentru ENERGETICO: primul constă în prezentarea soluției de administrare imobile de către echipa ENERGETICO, susținută de poveștilor de succes ale clienților finali; al doilea video oferă o incursiune în viața de familie a clientului final și prezintă felul în care parteneriatul cu ENERGETICO oferă proprietarilor mai mult timp pentru momentele care contează.

Din videoul principal, am creat montaje pentru 3 videouri de advertising, având ca scop conștientizarea soluțiilor ENERGETICO și conversii. Pe lângă videouri, am creat un funnel de vânzare care a presupus conceperea și lansarea unui landing page pentru optimizarea conversiilor. Prin munca noastră pentru ENERGETICO, am produs următoarele:

Prezentare clară și transparentă a modului de lucru: Una dintre problemele de imagine ENERGETICO a fost faptul că potențialii clienți nu înțelegeau soluția oferită. Am apelat la un video de prezentare de tip explainer, în care membrii echipei ENERGETICO au vorbit despre serviciile oferite și avantajele cu care vin la pachet. Producția video a avut loc la sediul ENERGETICO pentru un plus de transparență și pentru a arăta publicului fragmente dintr-o zi normală de lucru.

Succesele clienților: Pentru a oferi credibilitate soluțiilor ENERGETICO, am folosit testimoniale și am adus la lumină succesele clienților. Videoul final a fost o combinație între prezentarea serviciilor ENERGETICO, cadre cinematice din cartiere unde ENERGETICO administrează properități și testimoniale din partea clienților, care au vorbit despre rezultatele efective pe care le-au obținut în decursul colaborării.

Impact puternic emoțional: Problema cu care se confruntă fiecare segment al publicului țintă ENERGETICO este lipsa de timp în gestionarea activităților administrative care țin de un imobil. Folosind această cunoștință, am creat un video din perspectiva clientului final, în care am pus accent pe momentele petrecute cu familia.

Cauți un partener video?