Video types
Brand story, aftermovie, testimonial
Focus areas
Strategy & planning, pre-production, video volunteer coordination, video production, post-production
Industry
Sporting event
Overview
Bucovina Ultra Rocks este o competiție de alergare montană în una dintre cele mai sălbatice regiuni ale României, care oferă curse pentru alergători de toate nivelurile de pregătire. În 5 ani de activitate, concursul a ajuns devenit un festival de alergare montană, fiind cel mai mare eveniment de genul său din România, cu peste 1.500 de alergători din 23 de țări din jurul lumii.
Sub imboldul „Roots connecting us”, edițiile din 2023 și 2024 au invitat comunitatea de alergători să-și redescopere rădăcinile explorând frumusețea brutală a naturii într-un eveniment de alergare de 3 zile. Kreafilm a realizat aftermovie-urile, redând caracterul unic al competiției, locației și comunității.
Awareness
21% din alergătorii internaționali de la Bucovina Ultra Rocks în 2024 au descoperit evenimentul din aftermovie-ul de pe Youtube.
Sponsori noi
Aftermovie-urile au adus sponsori și parteneri noi pentru eveniment
INTERNATIONAL ACCLAIM
”There are internationally renowned competitions that do not have a race aftermovie such as this. Congratulations!” - Claudiu Beletoiu, professional athlete

Bucovina Ultra Rocks – Ediția 2024
Approach
Aftermovie-urile pentru evenimente sportive sunt recunoscute pentru energia și agilitatea concurenților, însă foarte puține reușesc să redea emoția participanților. Respectând viziunea brand-ului și conceptul „Roots connecting us”, am conceput o strategie video prin care am spus povestea evenimentului din perspectiva concurenților. Principalele provocări au fost:
Targeting different market segments: The aftermovie serves many purposes, the main being expanding participant community, promoting Bucovina as a hidden treasure of Romania and a trail running destination, and attracting new sponsors. The video needed to address the needs of each target audience.
Impact emoțional: Principalul obiectiv al videoului a fost impactul puternic emoțional. Pentru a realiza un video cu care să rezoneze fiecare segment de audiență, am apelat la conceptul ediției, și anume întoarcerea la rădăcini, la natură și la motivele care ne mișcă pe fiecare dintre noi, atât pe traseu, cât și în viața de zi cu zi.
Coordonare complexă: Având 6 curse desfășurate la intervale scurte de timp pe distanțe diferite și trasee greu accesibile, surprinderea momentelor cheie a fost o provocare. Comunicarea eficientă și coordonarea operatorilor de drone și camere a fost esențială.

Bucovina Ultra Rocks – Ediția 2023
Results
Being familiar with the brand strategy and the objectives for raising the event’s visibility internationally, we approached the aftermovie as a brand story, creating a video that recounted the events based on key values and brand assets. The results were:
Upholding an international standard: We took our inspiration from impactful moments of internationally renowned competition videos, which we then adapted to brand. The feedback we received reflected this entirely, as the video was rated at the same level as videos from renowned competitions around the world.
Atragerea sponsorilor: În primele ore de la lansare, videoul a asigurat un sponsor nou pentru ediția viitoare în mod organic. Mai apoi, au apărut și alți sponsori și parteneri pentru care aftermovie-urile au avut un rol cheie în factorul de decizie.
Transpunerea emoției de la fața locului: Toate elementele videoului, de la legenda din introducere și detaliile din natură, la poveștile concurenților și cadrele luate de noi alergând împreună cu ei, au avut rolul de a transporta publicul la fața locului și de a reda pulsul evenimentului din perspectiva alergătorului.
Brand salience: Rămânând fideli conceptului „Roots connecting us”, ne-am axat pe elementele de diferențiere ale brand-ului – simbolismul locului, poveștile comunității de alergători și frumusețea brutală a naturii. Astfel, am creat videouri prin care încercăm să ieșim din tiparul aftermovie-urilor de la competiții.